niedziela, 27 maja 2012

Sanoflore

Hej Kochani :)

Przyszedł czas na kolejny produkt z GlossyBoxa. Dziś będzie to lekki miodowy krem Sanoflore.


Opis produktu:
Z regenerującym Miodem Lipowym Bio NAWILŻA - KOI - CHRONI Olejek eteryczny z Czystka Bio i Miodu Lipowego Bio. Przeciwzapalne i regenerujące właściwości tych składników ułatwiają gojenie skóry, łagodzą uczucie ściągnięcia i pieczenia. Olejki roślinne z Moreli Bio i Masło Karité Bio wzmacniają barierę ochronną skóry, nawilżają i odżywiają naskórek. Bogata i aksamitna konsystencja nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, dobrze się wchłania, łatwo rozprowadza.


Konsystencję ma całkiem fajną, jak widać na zdjęciu wyżej, przypomina mi mleczko do demakijażu :) Zapach też ma całkiem fajny, oczywiście, jak ktoś lubi zapach miodu, ja osobiście uwielbiam ten zapach :) Jak obiecuje mam producent krem łatwo się rozprowadza, świetnie nawilża i odżywia nasz naskórek. Faktycznie też nie ściąga go. Jeżeli chodzi o gojenie się skóry, to na to nie zwróciłam jakoś szczególnie uwagi (tak na marginesie, to dopiero jak znalazłam opis kremu to dowiedziałam się że ma goić skórę, dlatego, jak już to zauważę, to dam Wam znać). Podoba mi się też, to że jest wykonany z produktów Bio. Jedyne z czym na mojej twarzy sobie nie radzi, to z wchłanianiem się, strasznie marze mi się na skórze i bardzo długo wchłania, dlatego wolę go używać na noc niż na dzień, raczej nie sprawdzi się pod makijaż, no chyba że ktoś ma dużo czasu żeby poczekać aż się wchłonie :)


Krem jest całkiem wydajny użyłam go już sporo razy (nie pamiętam dokładnie ile :)) i jeszcze sporo się go w tubce znajduję. Kosz kremu to ok 60 zł za 40 ml czyli jeszcze nie jest tak tragicznie :) Czy kupię go ponownie? Hmmm... Myślę że być może, ale raczej dla mojej mamy, a nie dla siebie, ponieważ myślę, że na jej bardzo suchej skórze lepiej się sprawdzi, niż na mojej tłustej. Świetnie się też sprawdzi na cerze delikatniej i wrażliwej. Podsumowując krem dostaje ode mnie 4+ bo nie jest taki najgorszy :)

Takie przepyszne ciacho upiekła dzisiaj moja mama, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia kiedy było jeszcze całe :D Chcecie przepis na ciasto z rabarbarem??
 
  


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu M.
Ja niestety swój spędzę przy książkach :( sesja zbliża się wielkimi krokami :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz