czwartek, 24 maja 2012

Body scrub Tropics

Chcesz mieć idealne ciało w trakcie letniego sezonu ?
Spraw by skóra wyglądała na zdrową, witalną i aksamitną !

To już ostatni dzwonek !!!

Warto zatem sprawić sobie drobnoziarnisty peeling do ciała, o nieziemskim zapachu rajskiej plaży i rozkoszować się nim podczas długiej i relaksującej kąpieli, jak i szybkiego, porannego prysznica :)


Ja swój peeling zamówiłam w Avonie za 10 zł. i staram się go używać regularnie 3 razy w tygodniu.
Tak naprawdę nie ważne jaki to będzie peeling drogi czy tani ( chociaż w moim przekonaniu nie warto wydawać drakońskich sum na peelingi i płyny do kąpieli) istotne jest z kolei, aby struktura jego ziarenek nie była większa niż ziarenko cukru.

Mój peeling w związku z tym, że jest drobnoziarnisty, nie podrażnia skóry, co przy opaleniźnie jest niezmiernie istotne, a jednocześnie likwiduje martwy już naskórek, co zarazem zapobiega tak zwanemu "schodzeniu skóry".


Uważam, iż jest godny polecenia, gdyż jako jeden z wielu scrub'ów dostępnych na rynku zadowolił mnie w 100 %

Pamiętajcie aby zawsze po peelingu, jak i zwykłej kąpieli używać balsamu, aby nawilżyć ciało.
O moich 2 ulubionych balsamach na lato już w następnym poście :)

Zapraszam !!!

Buziaki, I.

2 komentarze:

  1. Bibułki użyłam dziś po całym dniu w szkole i faktycznie za jednym pociągnięciem zmatowiły mi cerę nie naruszając makijażu :)

    Dziękuję za te wszystkie odpowiedzi na pewno mi się przydadzą ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. miętowa bardziej mi się podobała ;D no ale niestety ;p nie lubię prześwitujących ubrań ;p fajnie, ze jest drobnoziarnisty, bo ja jak np. teraz sie opalilam to juz nie moge uzywac peelingow... :<

    OdpowiedzUsuń