poniedziałek, 21 maja 2012

Galenic olejek do demakijażu

Witajcie Kochani!!!

Przyszedł czas na kolejny produkt który znalazł się w kwietniowym GlossyBoxsie :) Galenic olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane:


Olejek w połączeniu z wodą tworzy mleczko. Dobrze usuwa makijaż z twarzy, jednak w moim przypadku nie daje sobie rady z makijażem oczu, nawet kiedy mam na sobie zwykła maskarę, nie zmywa jej do końca i widzę po nim przez mgłę, co nie za bardzo lubię :( Ma przezroczystą olejową konsystencje co w nim lubię chyba najbardziej.


Koszt pełnowymiarowego produktu to 57 zł za 125 ml. Czy skuszę się na kupienie go w pełnowymiarowej wersji?? Raczej wątpię nie dość, że jest dość drogi, to w moim przypadku zupełnie się nie sprawdza jeżeli chodzi o zmywanie makijażu oczu. Jednak bardzo się cieszę że miałam okazję go wypróbować :)

Pozdrawiam M.

1 komentarz:

  1. Noo... straszne uczucie stać na przystanku i nie widzieć co jedzie albo nie widzieć co pisze na tablicy z 4 ławki ;/ Gorzej, że żaden lekarz nie zrobił z tym nic przez 16 lat ;/ Dopiero w zeszłym roku na badaniach do technikum lekarz wysłał mnie do okulisty i okazało się, że mogę nosić takie same okulary jak moja mama a ona i tak nie nosiła więc nie musiałam płacić dodatkowo :)
    A w torebce to chyba standardowo kazda kobieta ma "wszystko co potrzebne" ;)

    OdpowiedzUsuń