wtorek, 22 maja 2012

Push-up 3D

Hejka,

Jak po weekendzie ? Odpoczęłyście? Ja zamiast wygrzewać się na słoneczku i korzystać z pięknej pogody, siedziałem pisząc swoją magisterkę :(

W związku z tym, że ostatnio skupiałam się przede wszystkim na kosmetykach kolorowych, ten post chciałabym poświęcić na pielęgnację naszego ciała, a konkretniej naszemu biustowi.
Lato, to okres, kiedy chętnie pokazujemy dekolt, a co za tym idzie eksponujemy biust.
Nie ważne czy jest to rozmiar A, B czy D, biust powinien być jędrny i zadbany.

Dlatego też jakiś czas temu udałam się do drogerii i kupiłam krem do biustu marki Eveline slim extreme 3D, który kosztował w granicach 20 złotych ( jeśli traficie na przecenę podejrzewam, że będzie tańszy ok. 5 zł)


Producent zapewnia, że po użyciu super skoncentrowanego serum modelującego, biust może nam się nawet powiększyć o jeden rozmiar. ( jakoś ani ja, ani mój partner tego nie zauważyliśmy :) )
Ponadto wypełnia, rzeźbi i podnosi biust - owszem, ale efekty widać zdecydowanie po dłuższym zastosowaniu. Wchłania się szybko i ładnie pachnie, co jest akurat jak dla mnie wielkim atutem tego serum.

Cóż jak zużyje je do końca i będę to robić regularnie, co nie zawsze mi wychodzi, może znajdę więcej zalet ukrytych w tym kremie. Na razie według mnie nie zasługuje na więcej niż 4...



Biżuteria pochodzi:
http://www.inga-jewellery.pl/

Niestety chwilowo mojej biżuterii nie ma na stronie sklepu, ale znajdziecie tam inne piękne rzeczy dla siebie, więc zapraszam do odwiedzenia strony, na prawdę warto ;)


Pozdrawiam, I.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz