środa, 23 maja 2012

Dermalogica MultiVitamin Thermafoliant

Cześć Kochani :)

Przyszedł czas na kolejny produkt z kwietniowego GlossyBoxa. Będzie to zaawansowany preparat eksfoliujący Dermalogica MultiVitamin Thermafoliant (czyli coś jak peeling, jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi).


Po oczyszczeniu twarzy, stosuje się go na wilgotną skórę okrężnymi ruchami przez 1 do 2 minut, czujemy wtedy przyjemnie ciepło na buzi, musimy pamiętać aby ominąć okolice oczu. Bardziej intensywny efekt można osiągnąć stosując go bezpośrednio na suchą skórę, dwa do trzech razy w tygodniu. Na koniec dokładnie spłukuje się go ciepłą wodą. Ma przyjemny zapach, kiedy się go wyciska ma dość tępą konsystencję, ale kiedy rozsmarowuje się go na twarzy zmienia się w olejek z małymi drobinkami.

  

Wbrew pozorom, czyli małym drobinką, ten peeling to niezły zdzierak i można sobie nim zrobić krzywdę. Stosowałam go i na mokro i na sucho, i w jednej w i drugiej wersji świetnie sobie radzi, ja jednak wolę stosować go na sucho ponieważ wydaje mi się że bardziej wtedy zdziera martwy naskórek. Skóra jest po nim niesamowicie gładka i bardzo przyjemna w dotyku, ale niestety strasznie sucha więc przyda nam się jakiś dobry krem nawilżający. Jest dość wydajny użyłam go już 5 razy, a myślę że w tubce zostało mi jeszcze peelingu spokojnie na ok 2 mycia, a dostałyśmy go raptem 15 ml. Teraz mniej przyjemny akcent czyli cena kosmetyku, za 75 ml zapłacimy 212 zł, przez co wiem że na pewno nie skuszę się na pełnowymiarowy produkt :( a szkoda bo peeling świetnie się u mnie sprawuje i poza ceną nie widzę żadnych minusów. 


Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz