czwartek, 31 maja 2012

Masło do ciała PAT&RUB

Cześć :)

To już ostatni produkt z kwietniowego GlossyBoxa, który chcę Wam opisać. Jak widać po tytule będzie to masło do ciała PAT&RUB markę sygnowaną przez Kingę Rusin.


Opis produktu:
Wygładza, odżywia. Masło o konsystencji tortowego kremu z łatwością wchłania się w skórę. Bogactwo i wysokie stężenie maseł i olei roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra jest znakomicie nawilżona i uelastyczniona. Efekt zauważysz już po pierwszym użyciu. Masło tworzy na powierzchni skóry nietłustą warstwę ochronną zapobiegającą wysuszaniu. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza.


Jak dla mnie to nie masło tylko tak jak opisał to producent bardziej krem, nic wspólnego z masłem do ciała niestety nie ma. Przepięknie pachnie ja najbardziej wyczuwam zapach trawy cytrynowej, który utrzymuje się na skórze przez bardzo długi czas. Wiem że bardzo wielu dziewczynom nie spodobał się ten zapach, dlatego najlepiej gdybyście wcześniej gdzieś sprawdziły sobie jak ten krem pachnie i czy ten zapach Wam odpowiada.

 
Faktycznie świetnie nawilża ciało i zauważyłam to już po pierwszym zastosowaniu, uelastycznienia nie zauważyłam, ale trudno coś konkretnego powiedzieć na ten temat ponieważ próbka była mała i starczyła mi zaledwie na 2 użycia. Tak jak obiecuje producent nie zostawia tłustych ani lepkich śladów na ciele i bardzo szybko się wchłania, tak wiec spokojnie można sobie zastosować to masło przed wyjściem, ubranie na pewno się do niego nie przyklei :) Plus też za to że masło jest wykonane z naturalnych składników. Cena to ok 70zł za 225ml, hmm... to trochę dużo jak na krem do ciała tym bardziej że są inne masła które z pewnością będą dawały taki sam efekt. Czy kiedyś skuszę się na pełnowymiarową wersje tego masła?? Nie mówię nie bo produkt jest całkiem fajny, ale poczekam na jakąś promocje bo jednak 70 zł to trochę dużo.


Pozdrawiam M.


PS: Jeżeli macie ochotę dostać pudełko to klikajcie i rejestrujcie się, za zdobycie 100pkt dostaje się pudełko (bardzo jestem ciekawa co znajdzie się w tym pudełku ale niestety jeszcze trochę punktów mi brakuję wiec proszę pomóżcie)


 Dołącz do klubu ShinyBox!

1 komentarz: