niedziela, 3 czerwca 2012

Outfit M.

Hej

Jako że I. jakiś czas temu pokazywała Wam swój outfit na komunię KLIK. Postanowiłam Wam pokazać swój outfit na komunie mojego bratanka. Tak wiem że komunie się już skończyły, ale ten outfit spokojnie możecie wykorzystać na inne okazje.


Sukienka z C&A - 119 zł
Buty kupione na allego 
(niestety nie pamiętam ile kosztowały)


Kolczyki z Avonu kupione parę lat temu



Opaska z Centro kosztowała mnie całe 2,00 zł :D


Pierścionek C&A 25 zł
Jako że trafiłam w C&A na fajną promocję w sumie za sukienkę i za pierścionek zapłaciłam 115,20 zł czyli wyszło na to że pierścionek był za darmo :D


Na paznokciach miałam ten właśnie lakier z nowej kolekcji Wibo o numerku 3 koszt coś ok 7 zł
Mam nadzieję że Wam się podobał mój outfit.


Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz