środa, 6 czerwca 2012

Zakupy

Witajcie :)

Wczoraj wybrałam się na zakupy :) Chciałam Wam pokazać co kupiłam :) Jednak nie wszystkie produkty które Wam pokaże kopiłam wczoraj, część kupiłam już jakiś czas temu :)

Na pierwszy ogień idą lakiery :)

 

Avonu 2 lakiery za 19,90 odcienie które wybrałam to Sea Breeze i Coral Reef. 
Topper z Essence daje przepiękny efekt na paznokciach :) za ok 7 zł numerek to 08 night in vegas.
Lakiery do french manicure z Sensique o numerku 104 jak widać na zdjęciu zapłaciłam za nie 3,99 zł
Lakiery do french manicure z My Secret jeden z drobinkami (numerek 03) a drugi lekko różowy (numerek 02) kupiłam je po 6,49 zł za sztukę.
Żółty lakier Miss Sporty z nowej kolekcji Clubbing Colours o numerku 453 kupiony za 5,49 zł.

 

Skoro jesteśmy przy lakierach to kupiłam też zmywacz do paznokci w Lidlu za 5,99 zł.

Dezodorant w formie chusteczek, fajna rzecz którą można mieć zawsze w torbie zwłaszcza w lato 1,99 zł za sztukę.


Maseczki oczyszczające:
Perfecta No Problem 2,49 zł
Perfecta Beauty Mask 1,69 zł
Noni Care Garden of Eden 2,99 zł
Soraya Care Control 3,39 zł


Perfecta Spa do dłoni i do stóp po 2,49 zł za sztukę
Maseczka dotleniająca czekoladowa 2,99 zł
Noni Care Deluxe 2,99 zł


Płatki pod oczy z kwasem hialuronowym 6,49 zł kupiłam je dla mojej mamy :)


Pędzel do pudru EcoTools 29,99 zł jest niesamowicie miękki :)


Preparat do usuwania skórek 10,99 zł.


Wiśniowy Carmex który uwielbiam 7,99 zł.



Dwa peelingi myjące kiwi i czarna porzeczka z Joanny za 3,49 zł za sztukę :) właśnie jest na nie promocja w Naturze.


To już wszystkie moje ostatnie zakupy trochę się tego nazbierało :) recenzje wkrótce :)


Trzymajcie się ciepło, M.

2 komentarze: