sobota, 2 czerwca 2012

Peeling Perfecta

Hej Kochani,

Jakiś czas temu pisałam Wam o moich zakupach KLIK. Dzisiaj przyszedł czas na recenzję peelingów z Perfecty. Obydwa peelingi są oczyszczające, tyle że jeden drobnoziarnisty a drugi gruboziarnisty.



Do cery normalnej, suchej ja bym dodała że jeszcze do wrażliwej i delikatnej. Jak wiecie moja skóra jest raczej tłusta wiec to raczej peeling nie dla mnie, jednak chciałam go wypróbować.I po raz kolejny przekonałam się że jednak wolę peeling gruboziarnisty. Owszem fajnie zdziera martwy naskórek, ale moja cera potrzebuje jakiegoś mocniejszego zdzierak od tego. Także jeżeli macie cerę tłustą bądź mieszaną tak jak ja to raczej Wam go nie polecam (no chyba że chcecie go sobie wypróbować tak jak ja :D).



Do cery tłustej i mieszanej, czyli stworzony dla mnie ;D Ten peeling jest dla mnie wręcz idealny. Świetnie sobie radzi na mojej cerze, buzia jest po niem bardzo gładka. Obydwa peelingi są bardzo wydajne, taka saszetka 10 ml starczyła mi na 3 użycia.  Możecie je znaleźć w każdym Rossmannie po ok 2 zł za sztukę, także koszt też jest niewielki. Myślę że takie saszetki świetnie sprawdzą się w podróży kiedy chcemy wziąć jak najmniej rzeczy i nie dźwigać dużego opakowania z peelingiem, jak i kiedy chcemy sprawdzić jak dany produkt będzie się zachowywał na naszej skórze. Produkty godne polecenia i wypróbowania.


Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz