piątek, 22 czerwca 2012

Vamp ! Mascara

Cześć,

Wiem, że to już druga recenzja tuszu do rzęs w tym miesiącu, ale nie mogłam czekać ani chwili dłużej, by Wam go zaprezentować



Jest to tusz Vamp ! firmy Pupa, który ma niesamowity kolor indygo.
Nabyłam go w perfumerii Douglas za niecałe 70 zł.


Tuszu używam od tygodnia i jestem nim zachwycona.
Wszyscy zazdroszczą mi jadowicie niebieskich rzęs!!!



Szczoteczka wykonana jest z włosków naturalnych połączonych z syntetycznymi. Ponadto ma kształt klepsydry w związku z czym dociera do wszystkich, nawet tych najmniejszych rzęs.

Zapewnia spektakularny efekt sztucznych rzęs !!!




Szczerze polecam, I.

3 komentarze:

  1. ja jednak ciagle jestem zwolenniczką czarnych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie, ja również używam czarne tusze do rzęs, jednak mamy lato i dlaczego czasem nie zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy efekt ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń