sobota, 16 czerwca 2012

Jedwabne serum LEO

Hejka,

W związku z tym, że moje włosy są puszyste i kręcone, kupuję przeróżne kosmetyki by je ujarzmić :)


Moja fryzjerka, K. pozdrawiam Cię :) twierdzi, że powinnam się cieszyć, że mam tak piękne włosy ( chyba sama nie wie co mówi, bo swoje ma proste ), ale poleciła mi jedwabne serum na odżywienie struktury włosa i wygładzenie końcówek.


Jedwabne serum do włosów firmy Leo kosztowało mnie 45 zł i zakupiłam je oczywiście w salonie :)
Faktycznie ten jedwab nie dość, że pięknie pachnie, to regeneruje strukturę włosa, eliminuje efekt puszenia się, a włosy stają się miękkie, nabłyszczone i wyglądają naprawdę zdrowo.  Poza tym serum to jest niesamowicie wydajne, mam je od września i zużyłam dopiero jakąś 1/4 opakowania. 


Wiecie jak nabyć dobry jedwab do włosów ???

Przy zakupie sprawdźcie, jaką ma fakturę. Im bardziej gęsty i tłusty tym lepszy.

Nie polecam stosowania jakichkolwiek jedwabiów, jeśli Twoje włosy mają tendencje do przetłuszczania się. Taki zabieg tylko spotęguje niepożądany efekt.




Pozdrawiam, I.

2 komentarze:

  1. to niestety nie dla mnie :( włosy świecą mi się często na grzywce i po bokach to z tym byłaby masakra. poza tym zazdroszczę puszystych i kręconych włosów! ja bym takie chciała :>
    zapraszam na nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. na przeciwko poczty. :) choć powinny być i w jednej, i w drugiej. ma chwilę obecną mam pomalowane paznokcie tym rozbielonym różowo-czerwonym i powiem Ci, że trochę długo sechł, ale przy takim wyglądzie mogę mu wybaczyć. poza tym, wydaje mi się, że w buteleczce trochę lepiej wygląda, niż a paznokciu. :)

    OdpowiedzUsuń