sobota, 9 czerwca 2012

Odżywka Total Repair

Hejka,

Uwielbiam testować wszelkie odżywki do włosów i mam już ich naprawdę sporą kolekcję. W maju M. przedstawiła Wam maski do włosów z serii Planet Spa z Avonu KLIK, których, ja również jestem szczęśliwa posiadaczką. W szczególności moim włosom odpowiada maseczka śródziemnomorska :)

Moje włosy są grube, kręcone i puszyste, dlatego z całej gamy produktów do włosów staram się wybierać te, które je wygładzą, ładnie podkreślą skręt i wyeliminują efekt puszenia.

Odżywka Loreal Elseve - Total Repair jest produktem, który pokochałam już po pierwszym użyciu. W swoim składzie ma pro-kreatynę oraz ceramid, są to składniki, które zmiękczają strukturę włosa i odbudowują ją.


Ponieważ mam długie i gęste włosy ilość odżywki jaką na nie nakładam jest wielkości dużego ziarna fasoli.

Zastosowanie: Odżywkę nakładam na umyte włosy od nasady, aż po końce delikatnie wmasowując. Po chwili zmywam, tak jak każdą inną odżywkę. Nie jest to nic skomplikowanego :)

Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam różnicę. Włosy nie plączą się, ładnie rozczesują i są miękkie. 
Produkt dla mnie sprawdził się w 100 % i nie kosztował majątku :) ( 20 zł. )



 

Polecam, I.

1 komentarz:

  1. Mi też ta Hawajska najbardziej przypadła do gustu no i nie tylko mi ale też moim rodzicom i chłopakowi ;P Przez niego w sumie ją robię bo on lubi ananasa no i jakby się przekonałam bo wcześniej mi nie smakował ;P

    OdpowiedzUsuń