poniedziałek, 10 września 2012

Buty jesień - zima 2012 CCC

Hejka,



Pantofli w mojej szafie naprawdę nie brakuje. W ogóle zgrzeszyłabym, gdybym powiedziała, że brakuje mi jakiegokolwiek obuwia. Jednak czasami zdarza mi się powiedzieć, że nie mam odpowiedniego obuwia, a M. wtedy śmieje się i zadaje retoryczne pytanie: " Ty nie masz butów ? "

No tak w mojej szafie nawet nie ma miejsca na nowe obuwie, a tu w moim  najukochańszym sklepie obuwniczym CCC wchodzi nowa jesienno - zimowa kolekcja, która jest po prostu piękna. W porównaniu do zeszłorocznej jest ... nawet nie ma co porównywać...


Już zaopatrzyłam się w brązowe botki za kostkę z białym futerkiem, widoczne na zdjęciu obok. Cena, jak na buty zimowe jest przystępna 119 zł, to naprawdę nie są duże pieniądze. 

I na tym nie poprzestanę tej jesieni. Zamierzam zaopatrzyć się jeszcze w pantofelki na koturnie, te widoczne na drugim zdjęciu bez kokardki w kolorze szarym lub granatowym, oraz czarne, wiązane botki, takie jak te na bordowe na zdjęciu.



Gdy już je kupie, zadzwonię do mojego S. i zapytam: " Kochasz mnie ? "Zgadnijcie jaka będzie odpowiedź.... " Kochanie jakie buty tym razem kupiłaś ? "  Odp: Hmmm śliczne :D 





Spytacie pewnie czemu CCC... To sieciówka, która mnie osobiście nie sprawiła żadnych problemów chociażby z reklamacją, czy zwrotem butów, gdy na przykład zamiast niebieskich wzięłam beżowe i w domu już zmieniłam zdanie. 




Poza tym buty, szczególnie mnie przypadły te produkowane przez Jennifer, chociaż moja mama na przykład preferuje Lasockiego i Clarę Barson są niesamowicie wygodne i nie robią żadnych odcisków, czy też obtarć.















 Te 3 perełki to zeszłoroczna kolekcja. Mam te w środku i jestem z nich szczególnie zadowolona. 2 pozostałe pary mają moje koleżanki M. i B. i one również nie mają powodu by marudzić czy narzekać.


A Wy znalazłyście coś dla siebie ?? Które modele Wam przypadły najbardziej do gustu ?? Jaka jest Wasza ulubiona firma obuwnicza ??


Pozdrawiam i polecam, I.

2 komentarze:

  1. w przyszlym tygodniu musze poszukac bucikow na jesien....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się takie podobają, o których mówisz, że sobie kupiłaś z jasnym futerkiem :) Muszę wybrać się do CCC :) Wygodne są?

    OdpowiedzUsuń