czwartek, 13 lutego 2014

Glossy Box Luty 2014

Hej,

Po długiej przerwie, od pisania i od zamawiania pudełka GB. Mam dla Was dzisiaj post z zawartością Lutowego pudełeczka Glossy in Love.





1. AVON tusz do rzęs Aero Volume, pełny produkt, za 7ml zapłacimy 36 zł
Już się nim malowałam i efekt strasznie mi się podoba, jest idealny do codziennego makijażu.


2. L'OREAL PARIS Odżywczy eliksir do paznokci La Manicure 7w1, pełny produkt, za 5ml zapłacimy ok. 24,99zł.
Jestem go strasznie ciekawa, a ostatnio niestety moje pazurki nie są w dobrej kondycji więc zabieram się za jego testowanie.


3. LOVE ME GREEN Organiczny regenerujący krem do twarzy na noc, jedyna próbka w tym pudełku, dostałyśmy 15ml, za 50ml zapłacimy 74,90 zł.
Kolejny produkt którego jestem ciekawa, i już dzisiaj wieczorem powędruje na moją twarz :)


4. TAFT Spray do włosów Keratin Complete Blow Dry Energizer, pełny produkt, za 150ml zapłacimy 17,99zł.
Lubię wszelkie produkty do włosów tak więc i z tego jestem zadowolona.


5. TOŁPA Botanic, białe kwiaty, aksamitne mleczko do demakijażu, pełny produkt, za 200ml zapłacimy ok 24zł.
Nie przepadam za mleczkami do demakijażu, ale po pierwszym przetestowaniu jestem nim mile zaskoczona, możecie się w niedługim czasie spodziewać jego recenzji. 



Cóż szału nie ma, ale ja jestem nawet zadowolona wszystkie rzeczy na pewno zużyje z przyjemnością. Średnio byłam zadowolona z mleczka chyba wolałabym mgiełkę, ale tak jak wspomniałam wyżej, jestem nim mile zaskoczona.

A jak Wam podoba się zawartość Lutowego pudełeczka GB??

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Mnie pudełko nie zachwyciło. Jedynie czego jestem ciekawa to: L'OREAL PARIS Odżywczy eliksir do paznokci La Manicure 7w1

    OdpowiedzUsuń