poniedziałek, 7 października 2013

Zapowiedź: Catrice Arts Collection

Hej, 

Tak jak zapowiedziałam Wam wczoraj na moim facebooku (KTO JESZCZE NIE POLUBIŁ TO ZAPRASZAM :) ), zapraszam Was dzisiaj na koleją ciekawą zapowiedź tym razem firmy Catrice Arts Collection, kolekcja ma być w sklepach w Październiku-Listopadzie 2013 (oczywiście zagranicą).


Paletki do twarzy i oczu:
 
Baroque
Art Nouveau
Art Deco


Paletki zawierają 6 cieni, róż, rozświetlacz i eyeliner.






Lakiery:

C01 Pinkroque,
C02 Forevergreen
C03 Bronze-Deco
 

Paletki strasznie mi się podobają i na pewno któraś trafi w moje łapki. Kolory lakierów niestety mnie nie zachwycają, ale może na żywo będą wyglądały lepiej.

A Wam spodobało się coś z zapowiedzi Catrice Arts Collection??

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. paletki, faktycznie bardzo ładne i zgodzę się również z tobą do tego, że lakiery nie zachwycają, ale cóż możesz mieć rację i na żywo mogą wyglądać lepiej.
    mam nadzieję, że w wolnej chwili wpadniesz do mnie, zachęcam do czytania od początku, bo rozdziału są krótkie, a nóż ci się spodoba ;) - wszystko-zaczyna-sie-od-marzen8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych paletek z pewnością bym wybrała coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak są opcje gdzie sama mogę skomponować swoją paletkę :) Zbyt popularne składy kolorystyczne, ale niektóre z chęcią kupilabym oddzielnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mi osobiście średnio się spodobały, ale może na żywo będą lepiej wyglądać :)

      Usuń
  5. ta paletka z szarościami jeszcze by uszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również ta najbardziej się podoba :) tylko róż zmieniła bym na jakiś jasny róż zamiast pomarańczu :)

      Usuń
  6. Mi tylko jedna paletka nie bardzo się podoba, ale resztę chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta pierwsza fioletowa paletka. Jeśli wejdzie do nas i trafie na nią chętnie zmacam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne opakowania, bardzo przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery śliczne:)
    napisz do mnie na maila: aleksandraa2304@gmail.com ws Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń