niedziela, 6 października 2013

PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek

Hej Kochani :)

Jako że jestem strasznym leniuchem jeżeli chodzi o nakładanie maseczek to postanowiłam wziąć udział w akcji "PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek". Mam nadzieję że wyrobię sobie przez ten miesiąc nawyk nakładania maseczki przynajmniej raz w tygodniu, a może częściej :)



Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013

Cel akcji jest niezmienny:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.


Zasady akcji:
1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY.

Nie chcę nominować nikogo na siłę więc kto ma ochotę niech przyłącza się do akcji :)


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. słyszałam już o tej akcji :)
    niestety jeśli chodzi o maseczki to nie podołałabym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się boje że nie podołam, ale może nie będzie źle, zawsze to jakaś motywacja żeby nakładać maseczkę chociaż raz w tygodniu :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam maseczki tyle że za rzadko je nakładam :)

      Usuń
  3. megaaa! www.senioritasunshine.blogspot.com - OBSERWUJ. (odwdzięczę się) . Wybacz za spam.

    OdpowiedzUsuń