sobota, 23 marca 2013

TAG How is your home beauty day? i Liebster Awards

Hej,

Dzisiaj troszeczkę luźniejszy post. Zostałam nominowana do 2 tagów. Do "How is your home beauty day?" przez Kamilę, a do "Liebster Awards" przez Madzię. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny za otagowanie :* :* :* :*

 
1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności? 
Staram się przynajmniej jeden dzień w tygodniu, zazwyczaj jest to niedziela :)
2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje? 
Około 2,5 godziny.
3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach?
Zazwyczaj nie słucham wtedy muzyki, ale jeżeli czegoś bym słuchała to jest to coś co akurat leci na Vivie :)
4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów? 
Zazwyczaj jakiś sok, albo jakieś dobre winko ;D
5. Co robisz z twarzą? 
Pierwsza czynność to oczywiście oczyszczanie, następnie peeling, i później jakiś dobrze nawilżający krem. Czasami jakaś maska oczyszczająca, nawilżająca, odżywcza itp. 
6. Co robisz z ciałem? 
Podobnie jak z twarzą na początku oczyszczanie, później peeling i jakiś balsam.
7. Co robisz z włosami? 
Hmmmm... chyba znów się powtórzę :D na początku szampon żeby je oczyścić i odświeżyć, a później jakaś maska, a jeżeli nie mam czasu to odżywka :)
8. Na co zwracasz szczególną uwagę?
Na kosmetyki jakich używam do tych wszystkich zabiegów, jeżeli się u mnie nie sprawdzają to po prostu nie kupuję ich ponownie.
9. Jak wyglądasz i czujesz się po?
Jak milion dolarów HA HA HA :D a tak serio to zrelaksowana i dopieszczona :)
10. Otaguj 3 dziewczyny do wspólnej zabawy (lub więcej).

1. Ulubiona potrawa?
Spaghetti i ogólnie makarony uwielbiam... mniam :D
2. Twój największy sukces (coś z czego jesteś dumna)?
Hmmm... bardzo ciężkie pytanie, najbardziej jestem dumna z tego że mam rodzinę na którą zawszę mogę liczyć, bo w dzisiejszych czasach nie zawsze się tak zdarza.
3. Twój pierwszy kosmetyk?
Fluid ale nie pamiętam już jakiej firmy :D
4. Blog który lubisz czytać?
 http://agisboutique.blogspot.com/
Mój ulubiony blog i ulubiona you tube'rka :) 
5. Ulubiona bajkowa postać?
Myszka Miki i królik Bugs. :D
6. Największa makijażowa wpadka? z przymrużeniem oka ;)
Chyba źle dobrany podkład/puder :D
7. Masz zwierzaka?
Tak mam psa Pysię.
8. Kawa czy herbata?
Częściej herbata, kawa tylko latte z McDonalds.
9. Skąd wziął się pomysł na pisanie bloga?
W sumie to sama nie wiem, chciałam się dzielić swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków :)
10. Kosmetyk bez którego nie mogłabyś żyć?
Błyszczyki i pomadki.
11. Jakbyś miała wyjść z domu i już nigdy nie wrócić, a mogłabyś wziąć z sobą tylko to co jesteś w stanie utrzymać w swoich rekach, to co byś ze sobą zabrała?
Psa, laptopa i jakieś ciuchy. 

Do tego tagu nie nominuję nikogo, bo już kiedyś nominowałam :D


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz