poniedziałek, 12 listopada 2012

Tag Liebster Blog

Hej,

Zostałam nominowana do tagu Liebster Blog przez dwie Agnieszki :) Agnusbe i Age1002 za co Wam bardzo dziękuję :) :*

Zasady: 
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


 Pytania Agnusbe:
1. Trzy słowa, które najtrafniej Cię opisują to...
Hmmmm... jak zwykle ciężko mi odpowiedzieć na takie pytanie...
uparta, roześmiana, uczuciowa :)
2. Jaki jest Twój kosmetyk wszech czasów?
 Maseczki do włosów BioVax, ale również maseczki do włosów z PLANET SPA są rewelacyjne zwłaszcza regenerująca i odżywiająca, a jeżeli chodzi o kosmetyki kolorowe to zdecydowanie są to paletki Sleeka. 
3. A jaki największy bubel?
Maseczka do włosów PLANET SPA Greckie Morze z Avonu, jak na razie to mój największy bubel.
 4. Gdybyś miała polecić mi dobry film na jesienny wieczór byłby to...
Myślę że byłby to film LOL albo TED są bardzo fajne :)
5. Bez jakiego dodatku nie wyszłabyś z domu?
Zdecydowanie bez torebki :)
6. Co najdziwniejszego można znaleźć w Twojej torebce?
Hmmm... chyba nie ma nic takiego noszę tylko to co mi potrzebne.
7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Bardzo lubię lato wiadomo dlaczego jest ciepło i świeci słońce, ale lubię też zimę kiedy jest biało na dworze i można posiedzieć w domu obejrzeć jakiś dobry film, poczytać książkę czy napić się herbaty :)
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Obecnie największym moim marzeniem jest polecieć do USA.
 9. Wymień 3 ulubione blogi o dowolnej tematyce.
 http://agisboutique.blogspot.com/
http://bazarekkosmetyczny.blogspot.com/
http://www.bycidealna.pl/
Nie oznacza to że innych blogów nie lubię po prostu te trzy maja w sobie to COŚ co mnie przyciąga aby regularnie sprawdzać co się na nich dzieje.
 10. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?  
Same przychodzą mi do głowy :)
 11. Jakie rady mogłabyś dać początkującym blogerkom?
Przede wszystkim aby się nie poddawały, wiem że blogowanie nie jest łatwe i aby zdobyć czytelników również trzeba się napracować i odwiedzać inne blogi.

Pytania Agi1002:
  1. Szampon koloryzujący czy farba?
Szampon koloryzujący
2. Szminka czy błyszczyk?
I jedno i drugie
3. Wakacje w kraju czy za granicą?
Raczej za granicą
4. Płaszcz czy kurtka?
I to i to :)
5. Uczysz się czy pracujesz?
Uczę się :)
 6. Włosy związane czy rozpuszczone?
Zależy kiedy, ale raczej rozpuszczone.
7. Umiesz piec?
Tak
8. Na bezludną wyspę możesz zabrać 3 rzeczy i co by to było?  
Na pewno swojego psa :), jakąś dobra książkę i lodówkę pełną jedzenia :D  
9. Jakie zwierzątko chciała byś mieć w domu?
Chciałabym psa i go mam :D
10.Robisz zakupach w sklepach takich jak "second hand"?
Tak, ale bardzo rzadko.
11.Czego nie lubisz u facetów?
Hmmm... Kłamstwa (ale to akurat tyczy się również kobiet, nie tylko facetów), niedojrzałości i chamstwa (wiem że nie każdy facet taki jest).

Dziewczyny wymyśliły bardzo fajne pytania, dlatego kto ma ochotę niech na nie odpowie. Nie taguję nikogo ponieważ już sporo z Was ma ten tagu u siebie na blogu.


Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo! :) takie były :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi a i pytania ciekawe :))) ja tez wlasnie na ten tag odpowiedzialam - tez w takim w zbiorczym wielkim tagu:)
    pozdrawiam :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące odpowiedzi, miło mi że wzięłaś udział w tej zabawie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6. Co najdziwniejszego można znaleźć w Twojej torebce?

    Raz byłam w sądzie u koleżanki i musiałam im zostawić nożyczki kuchenne które akurat miałam w torebce :D

    Z bublem się zgadzam, cała seria była/jest słaba.

    1. Trzy słowa, które najtrafniej Cię opisują to...
    moja ulubiona odpowiedz: brzydka, gruba i ma wszy xD :P

    Dziękuję za wyróżnienie w pytaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha... padłam brzydka, gruba i ma wszy xD chyba bym na to nie wpadła :D

      Usuń
  5. lodowka z jedzeniem ¿ ¡¡ hahaha : )

    otagowalam Cie u siebie, wpadnij zobaczyc ^^

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń