poniedziałek, 1 października 2012

Must have - military images

Hej,

Khaki, to kolejny jesienny hit sezonu. Wiedzie on prym na pokazach jesień - zima 2012 najlepszych światowych projektantów.

Jest to taki kolor, który łatwo można połączyć z innymi częsciami garderoby. Chociażby z biała bluzką, musztardowym sweterkiem, czy tak już rozsławionym burgundem.

Najlepiej połączyć go z militarnymi dodatkami, które również są bardzo na czasie.


















Ja w swojej skromnej kolekcji posiadam t-shirt, bluzkę z kapturem i mam ochotę na dzinsy w tym kolorze.

Może niebawem znajdą sie w mojej szafie.

Pozdrawiam, I.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ten trend...kazdy znajdzie cos dla siebie...od dodatkow po elementy garderoby:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie posiadam w tym stylu... - w zarze widzialam fajna kurtke military ale nie bylo na mnie rozmiaru ... niestety ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie posiadam nic w tym stylu, nie licząc sweterka, który od czasu do czasu zabieram mojej mamie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a w stylu militarnym to chętnie przygarnęła bym parkę i workery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten styl baaardzo dobrze się prezentuje, przy czym uważam, że jest także wygodny i nie krępuje kobiet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń