wtorek, 16 października 2012

Must have - cobalt

Cześć,


Cobalt to kolejny piękny kolor lansowany przez światowe domy mody na sezon jesień - zima 2012/2013. Pasuje do każdego typu urody, jest stworzony dla blondynek, pięknie podkreśli karnację brunetek, a rudym włosom nada jeszcze ostrzejszy odcień.

Cobalt jest colorem stosunkowo łatwym do zestawiania z innymi ciuszkami. Pausje do niego i pomarańcz i zieleń, ale także ostry róż, nie mówiąc już o klasycznych czerniach, bielach i szarościach.

Pokochały go już światowe oraz rodzime gwiady i gwiazdeczki.













W swojej szafie mam już płaszcz w tym cudownym, niebiańkim kolorze kupiony na wyprzedaży 2 lata temu za naprawde nieduże pieniądze oraz sweter rybaka nabyty niedawno.

A czy Wam podoba się ten kolor??

Pozdrawiam, I.

2 komentarze:

  1. Mi ten kolor bardzo się podoba :) Zastanawiam się właśnie, czy u mnie w szafie jest coś w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi podoba się każdy odcień niebieskiego, więc jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń