niedziela, 21 października 2012

Makijaż dzienny

Hej,

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem dziennym. Mam nadzieje że się Wam spodoba.


Kosmetyki i akcesoria których użyłam do wykonania makijażu:



Na twarz nałożyłam podkład w Avonu Extra Lasting w odcieniu Ivory. Całość zmatowiłam sypkim pudrem w odcieniu Light Medium również z Avonu, co prawda jest już trochę dla mnie za ciemny, ale stwierdziłam że do tego makijażu się nada.


Paletka Sleek Bad Girl, na całą powiekę nałożyłam biały perłowy cień (zaznaczony na zdjęciu kropeczką). Natomiast w załamanie powieki i w zewnętrzu kącik, nałożyłam matowy cień z My Secret o numerku 506.


Twarz wykonturowałam bronzerem z Essence z limitowanki A New League w odcieniu 01 Go Classy, Go Retro (jak widać na zdjęciu niestety raz mi upadł, na szczęście nic poważnego mu się nie stało). Dodałam również odrobinkę różu z Bell o numerku 053. Oczywiście nie mogło zabraknąć na szczytach kości policzkowych rozświetlacza z nowej limitowanki Essence Wild Craft o numerku 01 Let's Get Wild, nałożyłam go również pod łuk brwiowy, na nos i na tak zwany łuk kupidyna (nad ustami).


Na niedoskonałości nałożyłam korektor z Miss Sporty So Clear o numerku 02. Brwi wypełniłam jaśniejszym cieniem z zestawu do stylizacji brwi z Essence. Rzęsy wytuszowałam maskarą z Isa Dory Big Bold 10 Black, a na usta nałożyłam błyszczyk z Avonu (niestety nie pamiętam jaki to kolor, chyba nazywał się po prostu Nude).


Na koniec trzy pędzelki których użyłam: do pudru Ecotools, do bronzera, różu i rozświetlacza Essence z edycji Wild Craft (ta większa strona), mniejszej użyłam do cieni, i kulkowy pędzel również z Essence do roztarcia cienia w załamaniu. 

Mam nadzieję że podoba Wam się mój makijaż i że kiedyś z niego skorzystacie.


Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. ładnie, schludnie i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny delikatny makijaż:) a tym czasem zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką masz śliczną cerę! Pozdrawiam :) Alicjaklara

    OdpowiedzUsuń