środa, 3 października 2012

Lovely Must Have Brąz + kolejna współpraca

Witajcie,

Zacznijmy od współpracy która udało mi się nawiązać z firmą ACNE-STOP. Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaufanie, bardzo miły kontakt z Panią Katarzyną  i oczywiście za próbki do testowania :)
 


Już się zabrałam do testowania i pod koniec miesiąca lub na początku listopada pojawi się recenzja tego właśnie kremu. A tu acne-stop.pl możecie dowiedzieć się więcej o kremie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz lakier z serii którą już na blogu widzieliście KLIK czyli Lovely Must Have tym razem Naturalist o numerku 8 czyli przepięknym brązie.


Kolejne cudo w mojej kolekcji ;D Jak Wam wspominałam już wcześniej  bardzo podobają mi się lakiery z tej serii i mam ich w tej chwili 4 a zastanawiam się jeszcze nad dwoma. Mają cudowne kolory, bardzo wyraziste. Podobnie jak róż taki i brąz zawiera drobinki, nie są nachalne wręcz przeciwnie, są mało widoczne, ale jak tylko znajdą się przy świetle pięknie się mienią. Są też nie drogie bo kosztują 5,50 zł, w rossmannie.


Tak jak przy różowym lakierze tak i tu wygodny pędzelek, nie za duży i nie za mały, świetnie się nim maluje. Trwałość tego lakieru to 4-5 dni, także nie tak najgorzej. Wystarcza spokojnie jedna warstwa tym bardziej że kolor jest troszkę ciemniejszy, jednak jak również już Wam wspominałam, ja wolę nałożyć dwie warstwy. Nie bombluje, nie zostawia smug. POLECAM za tak niewielkie pieniądze jest wart wypróbowania.


Buziaki

2 komentarze: