czwartek, 18 października 2012

L'OREAL Paris

Hej,

Bardzo chciałabym podziękować firmie L'oreal Paris za to, że obdarowali mnie swoim najnowszym "dzieckiem" krem Nutri - Gold. Jakiś czas temu wypełniłam ankietę by wypróbować właśnie ten krem. W zamian, za jego otrzymanie, po jego użyciu zobowiązana jestem wypełnić ankietę znajdującą się na ich stronie, w której go opiszę.
Jest to pełnowymiarowy produkt 50 ml + próbki.

Jeszcze raz serdecznie dziękuje!

A niebawem ukaże się jego recenzja.



Pozdrawiam I.

7 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy coś udało mi się wygrać. Już wiem, że pięknie pachnie i ma bardzo delikatną formułę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje:)
    Ja również mam ten przywilej przetestowania tego kremu :)
    Firma sprawiła mi ogromną niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci Kochana:-)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja póki co żadnych kremów do twarzy nie używam ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to bardzo polecam, nie ma na co czekać C:

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fart :) czekam w takim razie na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń