czwartek, 19 kwietnia 2012

Krem BB Garniera

Witajcie Kochani!!!

Dzisiaj mam nadzieje krótka recenzja kremu BB Garniera :)


Swój krem posiadam w kolorze dla cery jasnej, jak sprawdzałam go w rossmannie i tak wydawał się dla mnie za ciemny, jednak po roztarciu świetnie wtapia się w cerę :) 

Upiększający krem BB 5w1 jak obiecuje producent ma nam dać natychmiastowy efekt:

1. Nawilżenia 24h
2. Wyrównania kolorytu
3. Ukrywania niedoskonałości
4. Rozświetlenia
5. Ochronę UVA/UVB - SPF15

Zacznijmy od opakowania:


Moim zdaniem tubka jest całkiem wygodna dobrze się z niej wydobywa produkt (jak z każdej tubki). Jak krem zacznie się kończyć spokojnie można je rozciąć i zużyć produkt do ostatniej kropelki :)

Co ja myślę o obietnicach producenta:
Może napiszę po kolej tak jak to napisałam wyżej ;)

1. Jeżeli chodzi o obietnicę nawilżenia 24h, owszem krem świetnie nawilża, nie czuję żadnego ściągnięcia skóry, po zmyciu makijażu z twarzy skóra jest mięciutka. Także duży + 

2. Wyrównanie kolorytu jak wspomniałam już na początku, mimo że produkt jest dla mnie odrobinkę za ciemny po rozprowadzeniu go na skórę doskonalę wtapia się w cerę i wyrównuję jej koloryt. Również daję producentowi za to duży +


3. Ukrywanie niedoskonałość hmmm... i tu niestety nie będzie + :( jeżeli ktoś ma problem z niedoskonałościami nie jest to produkt dla niego, ponieważ nie ma za dużego krycia, aby zakryć niedoskonałości trzeba nałożyć wcześniej korektor ponieważ ten krem (mimo że można nałożyć go 2 warstwy) nam ich nie zakryję :(

4. Krem fajnie rozświetla cerę. Buzia wygląda zdrowo, promiennie i przede wszystkim młodo :) ja jednak z racji tego że moja skóra lubi się przetłuszczać lubię jednak troszeczkę zmatowić ten efekt, ale daję + ponieważ jest tak ja obiecuję producent.

5. Czy ma filtr SPF15 tego efektu jeszcze nie udało mi się zauważyć ;P 

Jeżeli chodzi o wydajność myślę że jest dość wydajny ponieważ nie wiele kremu potrzeba by nałożyć go na całą twarz. Cena z ten krem też nie jest jakaś wygórowana kosztuje ok 15 zł w promocji, to nie dużo za całkiem dobry produkt. Ja oceniam go na 4 + ponieważ całkiem mi się podoba i nie mam do niego jakichś dużych zastrzeżeń z wyjątkiem tego krycia, także zdecydowanie POLECAM jeżeli ktoś nie ma jakichś dużych problemów z niedoskonałościami :)

Na koniec jeszcze skład kremu: AQUA, ISONONYL ISONONANOATE, ISOHEXADECANE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., PEG-20 METHYLGLUCOSE SESQUISTEARATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE, CETYL PALMITATE, NYLON-12, CYCLOHEXASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, STEARYL ALCOHOL, MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, LITHIUM MAGNESIUM SODIUM SILICATE, DISODIUM EDTA, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, CAFFEINE, ASCORBYL GLUCOSIDE, GERANIOL, CELLULOSE ACETATE BUTYRATE, POLY PHOSPHORYLCHOLINE GLYCOL ACRYLATE, CITRAL, AMMONIUM POLYCRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, POLYVINYL ALCOHOL, SODIUM CHLORIDE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM HYALURONATE, [+/- MAY CONTAIN CI 77891 / TITANIUM OXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDS].

Pozdrawiam i mam nadzieje że moja opinia się komuś przyda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz